Jag fyller år

Tjena morss pandor i dag fyller jag 6 år jippi oj nu kommer visst erin123 in på mitt rum



grattis grattis min lilla hårboll grattis grattis Himel jäjäjä grattis grattis idag är din dag nananna grattis grattis grattis grattis idag är din dag lalalalalalala alla hälsar dig grattis.

Det var låten jag hade pratat om igår iallafall pandor. Så vad tycks Himel?

Det var fantastiskt utom en sak du glömde sjunga mitt favo-ord som är godis

godis o godis du pratar bara om godis nu förtiden

men det är ju gottigt med godis.

jaha det är det nog

höru du sitter ju o äter godis själv ge mig istället jag fyller ju år idag.

ok här.





puss o kram banan mvh erin123 ochhär har himel precis badat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0