Himel skriver

Hej det är jag erin123es wobby Himel som skriver och alla undrar varför jag heter så jo det ska jag bäretta: Det var en gång en liten djuraffär  som låg på ängen och försäljaren försökte alltid få besökare men ingen kom till slut var djuraffären tvungen att läggas ner och då fick jag komma till mitt nya hem panfu jag hade det så bra i djuraffären i staden. Sedan när Eva som ägde affären tyckte jag behövde leka så kasta hon mig i himelen och fånga mig igen då kom hon på att jag också var blå som himelen och då kom hon på att jag fick heta Himel och Eva älska mig. Men än vacker dag så kom erin123 och ville köpa mig Eva ville nästan säga att jag inte var till salu men då skulle Eva bli av med jobbet så hon sälde mig och Eva sakna mig mycket men erin hade det bra men en dag fick Eva sköta om mig för det fråga Eva erin123.



                                                                         så
                                                                        det
                                                                       var
                                                                       det
                                                                      mvh
                                                                   Himel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0