Frågesport

Hello! Är era små pandahjärnor redo för.................................................................................FRÅGESPORT.


Himel vad gör du här?

Väntar på mitt påskägg som du sa att skulle få 07.25


du menar påskägget med massor av ??? i alltså frågetecken.

Men jag vill ha det frågetecken är mitt favo-godis.

Man kan inte äta frågetecken joho.

Jaja nu blir det frågesport.


Fråga 1. Vilket land kommer manga ifrån

1. turkiet
2.ryssland
x.japan


Fråga 2. Finns panfu över hela världen  eller bara i sverige

1. bara i sverige
2. inte exakt hela världen men i många länder
x. panfu finns inte alls


Fråga 3. Är Ella kär i max

1. ja
2.nej
x. det får man aldrig reda på


Fråga 4. när dog michael jackson

1. år 2002
2. år 2005
x. år 2009


Fråga 5. hur många dör om dagen

1. 5 st
2. ungefär flera 1000
x. ingen

så det var det tävlingen håller på ett tag jag säger till när den slutar.


pris: länkar till dens blogg annars intevju.


mvh erin123


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0